Tuesday, August 10, 2010

My new Panama hat... / Moj novi Panama šešir...


OVO JE BILO U KESI:






Jeij, čekam ga već 2 godine. Sad je tu, na mojoj glavi i ja uživam! Pisala sam vam o mojoj zaljubljenosti u ovaj tip šeširića već OVDE. Jel da da je divan. Kupljen u Accessorizeu u Merkatoru u Banja Luci i naravno nije bio na sniženju (oko 1900 din) :(

jel vam se dopada?

P.S. Dodatak banjalučkom šopingu je i novi nakit... Sve kupljeno na sniženju, "zlatno" prstenje u Accessorizeu, "srebrni" prsten i ogrlica u Six_u.






P.P.S. U Banja Luci sam pronašla pravo zlato! Radnja Tiffany (jedna u Merkatoru, a jedna u Tempu na spratu) prodaje H&M stvari. Stvari su mnogo dobro izabrane (ne kao kod nas u Kralja Milana_ bljaks) i dosta su jeftine... Tako da, kad odete ili ako tamo živite, pravac Tiffany i oduševićete se... :) Ja kupila lila sako za 1000 din. :)

:* by Marina

5 comments:

  1. Sviđa mi se šešir, a posebno kako ti dobro stoji!
    I nakit je zaista lep!

    ReplyDelete
  2. bas ti je sve krasno!
    i ja obozavam tiffany :) u tuzli ima jedan na kat <3 planiram krajem osmog ic zaviriti sto ima :D

    :*

    ljupka

    ReplyDelete
  3. omg, da :(
    Ja sam vidjela taj šešir iz Accessorizea u Elle-u . Super ti stoji :D

    ReplyDelete
  4. divan jeeee...i konacno TVOJ! ;)
    super su fotke :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails