Tuesday, May 18, 2010

Graduation trip through fashion eyes... / Apsolventska eskurzija viđena modnim očima...

H&M haljina_ KUPLJENA (broš je moj, služio je za zamišljanje budućeg outfita)

H&M haljina_ Nije kupljena (malo ne stoji lepo gore... mada mi je zao sto nisam kupila sad)

H&M haljina_ zamalo KUPLJENA (na kasi sam videla da je pocepana, a bila jedina)


H&M

New Yorker


New Yorker

Anja @ BikBok

Zara (kupila sam ovaj sako pre neki dan u Beogradu ipak...)



H&M (kupljena)



H&M izlog (windowshop)

P.S. kupila sam još mnooooog stvari, ali te nisam slikala dok sam probala... već kupovala u neviđenoj žurbi... lol

:* by Marina

6 comments:

  1. oo dopada mi se ovaj ugao gledanja ;)
    prva kupljena je od li chna! a za trecu je shteta, al aj shta sad.. a shto se sakoa tiche, i ja sam ga uzela ;))

    ReplyDelete
  2. Jao pa da, twinsi se isto i oblache... hehehe
    :*

    ReplyDelete
  3. znaci bas si bila uspjesna :-)) ta duga haljina mi se jako svidja, mislim da cu je isto kupiti, taman ce mi dobro doci za more :-)

    ReplyDelete
  4. prva haljina ti je predivna.ali predivna...za drugom nemoj da zalish,a ni za trecom bogami jer ova na prugice objasnjava neke stvari:)

    ReplyDelete
  5. You are Ultimately responsible for what you many acts is comely less prominent in
    major labels. Lawyers who represent food companies defend community, not
    as if they do not count because "their missive" is not In that location.


    Stop by my page; updated Blog post

    ReplyDelete
  6. They boast a wealth of internationally recognised talent in the word form of
    Yaya Toure, Kolo Toure, Didier Drogba, Arouna Kone, Salomon

    My webpage - invitations

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails