Saturday, April 10, 2010

Izlet u Delta City... / Run to Delta City...






jakna u New Yorkeru...





Delta city. Nisam bila 100 godina. Inače ga više volim od Ušća. Otkriće je teksas jakna u New Yorkeru. Ja obično tamo ništa ne nađem, prilično je zagušljivo i razbacano, ali je jaša pravi hit. U formi je sakoa, ima naglašena ramena (love) i savršeno stoji. Košta oko 3 i po hiljade. (izvinite za neodređenost cena, ali ja sve zaokružim na manju cifru... Valjda mi je tako lakše... :) lol)
Da li da se vratim po nju za neki dan... Šta predlažete?


A kupila sam divan prsten u obliku mašne, žade plave boje u SIX_u. Koštao je 250 din. Na nekom sniženju. Obožavam SIX, posevno kada je pola stvari sniženo, kao sad. Takođe sada imaju fenomenalan izbor naočara... Čak i one iz mog nedavnog posta, pa kome se sviđaju nek ode... :*


:* by Marina

6 comments:

  1. Da, vrati se po nju! Odlicna je! Meni nazalost ocajno stoje ovako kratke jaknice pa ih ni ne gledam :/

    ReplyDelete
  2. ;o)
    3990 je inace 3000
    7990 je 7000 i još komentar-za te pare ne mora ni da radi!
    hihi
    Btw ova jaknica ti je neophodna!!!Must to!

    ReplyDelete
  3. ahahah... vazi. javljam sta uradi... thanx girls!
    :*

    ReplyDelete
  4. J'adore! not Dior,but your blog,yes!
    Ivana GM

    ReplyDelete
  5. Hvala Ivanicooo! A pitala sam se ko li si... Nastavi da uzivash! kisses!

    ReplyDelete
  6. Ijaoo prstenchicj je prfekt <33
    a videlaa sam da ima neko takmichenje sad u Delti :P http://www.najboljioutfitugradu.com/

    ..pa biloo bi lepo ako svratim idemoo :D

    *zamalo da zaboravim, jakna je hit :)) svidja mi se, meni se sad shije crvena ^^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails